-->

poniedziałek, 18 listopada 2013

KONKURS


KONKURS Z OKAZJI NADCHODZĄCYCH SWIĄT!


W zeszłym roku postanowiłam zrobić świąteczne kartki własnoręcznie i przyznam, że było to dość pracochłonne.
W tym roku podczas fotografowania dekoracji świątecznych wpadłam na pomysł aby z tych fotografii stworzyć projekt mojej własnej kartki na święta. Poniekąd też dlatego by napisy były w języku polskim.
I tak oto przedstawiam Wam zaprojektowaną przeze mnie kartkę, gdzie główną rolę odgrywa Renifer, zrobiony ze sklejki.
Jako, że strasznie lubię konkursy, postanowiłam, że obdaruje jedną osobę, która zechce wziąć udział w konkursie zestawem 5 kartek, które wygladają tak:





Co zrobić,aby wziąć udział w organizowanym przeze mnie KONKURSIE?

                  1. Polub strone M Chodkowska Photography & Art
                  2. Udostępnij publicznie zdjęcie konkursowe na swoim profilu
                  3. Dodaj komentarz pod zdjęciem ( pamiętaj komentarz musi być dodany pod zdjęciem zamieszczonym na moim fanpage'u, abym mogła go zobaczyć).


Aby zwiększyć swoje szanse należy wypełnić przynajmiej jeden z poniższych warunków.
Wypełnienie większej ilości da Wam większą szansę wygranej, gdyż każdy głos będzie liczony osobno:

     1.  Być publicznym obserwatorem mojego bloga
     2.  Obserwować bloga poprzez subskrypcję mailową (okienko Follow by email w prawym, dolnym rogu przeglądarki)
     3.  Dodać komentarz pod tym postem


Proszę o zgłoszenia wyłącznie w komentarzach pod tą notką – dla ułatwienia podaję szablon:
  • Nick:
  •  Adres emai
  •  obserwuję jako:  adres e-mail / Facebook – imię i pierwsza litera nazwiska.

Konkurs trwa do 24 listopada, ogłoszenie wyników 25.11.

Oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli udostępnicie banerek konkursowy na swoim blogu,ale do wzięcia udziału absolutnie nie jest to konieczne :)
ZAPRASZAM i życzę POWODZENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz