-->

czwartek, 21 listopada 2013

Wiedeń

                       

Tego lata zatrzymaliśmy się na dwa dni w Wiedniu, podczas naszej podróży samochodem do Polski …gdzie miałam okazje podziwiać wiele takich widoczków, mgiełka unosząca się nad ziemią... cudo...właśnie o tej porze roku, wczesnym rankiem można natrafić na takie pejzaże, szczególnie w miejscach gdzie niedaleko jest strumyk bądź rzeczka. Ile razy żałowałam, że nie mogliśmy sie zatrzymać w czasie jazdy, gdyż było tyle pięknych widoków, które zapierały aż dech w piersiach… to zdjęcie udało mi się zrobić w czasie jazdy. Myślę, że pomimo tego nie najgorzej wyszło…



This summer we've stayed in Vienna for two days, during our car trip to Poland ... where I had the opportunity to admire many of this type of views, mist rising above the ground ... simply wonderful ... This time of year, early in the morning you can see such a views, especially where the brook or river is nearby. How many times I have regretted that we couldn't stop while driving, because there were so many beautiful breathtaking views ... this picture I was able to take while driving. Nevertheless, I think it came out not too bad...




Popatrzcie jak one pozują. No nie mogłam sie oprzeć by im paru fotek nie trzasnąć, bo same mi pozowały do obiektywu… 
Nie zapomniane i jakże bezcenne wpomnienie z wakacji…

Just look how they pose. I couldn’t resist to take a few shots as they were posing themselves straight into my camera… 
Unforgettable and such a priceless memories from holiday…



Jeśli kiedykolwiek będziecie w Wiedniu musicie wstąpić do baru kanapkowego Trześniewski. 
Mają tam niesamowicie pyszne kanapki w cenie akurat na kieszeń turysty.



If you ever are in Vienna, you just have to go to the sandwich bar Trześniewski. They have so incredibly delicious sandwiches and in just the right price for tourist pocket.




Oczywiście nie zapomnijcie również odwiedzić Manner shop, gdzie znajdziecie przepyszne smakołyki. Hmm, mniam... na samo wspomnienie o nich już mi ślinka cieknie…


Of course, do not forget to also visit the Manner shop, where you can find delicious treats. Um, yummy ... as I’ve mentioned about it I still feel their taste...


Musiałam, no musiałam wstawić to zdjęcie bo przypomniało mi o Polsce...



I had to; I just had to put this picture, as it reminds me about Poland…




Oto nasz hotelik, który znajdował się dość blisko centrum i co najważniejsze był w przystępnej cenie...



Here is our hotel, which was quite close to the center and what most important, it was reasonably priced ...

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz