-->

piątek, 29 listopada 2013

Kalendarz Urodzin


Kalendarz Urodzin do ściągnięcia!







   Nie wiem jak Wy, ale ja mam straszny problem z zapamiętaniem urodzin moich bliskich. W zasadzie nie zupełnie o wszystkich, ale moją wadą jest to, że nie potrafię się wcześniej do tych urodzin przygotować, aby wysłać kartkę na tyle wcześniej, żeby doszła w dniu urodzin, bądź przed.
   Być może jestem staroświecka, bo przecież większość teraz wysyła smsa bądź kartkę internetową, ale lubię ten zwyczaj, gdyż wówczas osoba, która otrzyma kartkę będzie wiedzieć, że ktoś kto ją wysłał myśli o tej osobie i poświęcił trochę czasu aby wybrać dla niej tą kartkę oraz napisać życzenia J
   Muszę też przyznać, że mam już dość pisania na okrągło tych samych życzeń znalezionych w internecie, więc z reguly lubię sama napisać coś od siebie J no chyba, że jestem tak spóźniona z wysłaniem, że szybko piszę standardowe życzenia.
   Tak czy inaczej, z powodu mojej sklerozy postanowiłam sobie przygotować kalendarz urodzin, który będzie zawierał rownież ważne daty takie jak: imieniny, rocznica ślubu, czy np. dzień chłopaka, jako że mój mąż jest bardzo zmartwiony kiedy on pamięta o święcie kobiet a ja nie mogę zrobić tego samego gdy jest jego święto J
   Ponieważ zakładam, że nie jest to tylko mój problem, postanowiłam podzielić się z Wami tym kalendarzem, do którego link znajduje sie poniżej. 
   Gdy sie otworzy strona, kliknij na to Download, następnie zaznacz pole obok pliku. Pod plikiem kliknij na Download selection, i zapisz plik na swoim komputerze.
   Poniżej dodałam również pare słów o tym jak go używać J





   Przygotowałam go w wersji Excel i jest on bardzo prosty w obsłudze. A nawet jeszcze prostszy, gdyż dodawanie świąt jest zautomatyzowane. Wystarczy kliknąć w komórkę, gdzie chcemy dodać np. urodziny i kliknąć przycisk z napisem Urodziny. Po chwili w tej komórce pojawi sie zielone okienko i obrazek z tortem. W zielone pole wpisujemy date a w komórkę imię. Są tam również przygotowane przyciski: Imieniny, Rocznica Ślubu oraz Święto. Aby rozróżnić te święta dodałam małe obrazki, ktore pozwolą Wam na szybkie określenie czy są to imieniny, urodziny czy rocznica ślubu itp.
   Możecie zmieniać zarówno trzcionke jak i wielkość liter. Do nagłówka użyłam trzcionki Palace Script MT, natomiast do imion Bradley Hand ITC, aby ją pobrać kliknij tutaj. 

  Ø  Ponieważ jest to Arkusz zawierający Macro, aby w pełni z niego korzystać, należy ‘Włączyć Zawartość’, jest to opcja która pojawi się po otwarciu arkusza u góry na żołtym pasku komunikatów. Więcej informacji, jak to włączyć znajdziecie na stronie Microsoft Office.

   Dla tych, którzy nie mają Excela, bądź nie mogą włączyć macro przygotowałam wersje zapisaną w formacie PDF, gdzie wszystkie imiona itp. trzeba będzie wpisać ręcznie.


Ściągnij Kalendarz Urodzin wersja PDF >>>



Jeśli Wam się podoba, proszę udostępnij dalej J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz